Priser - DO-MO Entreprise

Vores priser

FØRST OG FREMMEST ønsker VI, AT alle vores priser skal være synlige for vores kunder.uforpligtende tilbud gennem nedenstående formular.

Ring på tlf. 71 99 71 41

Har du brug for hjælp?

TIMEPRISER

På medgået tid fakturerer vi 606,25 kr. inkl. moms per time. Vi afregner kun i hele timer. Dertil kommer et servicevogntillæg på 500 kr. inkl. moms per dag; uanset antal timer.
Vi fakturerer som minimum for 2 timer + servicevogn uanset opgaven. Materialer er ikke inkluderet i prisen og faktureres efterfølgende.

PAKERING

Kan vi ikke komme til at parkere på en gratis parkering ved bopæl/arbejdsplads, vil parkeringsudgifter blive faktureret på den sidste faktura. Ved længerevarende projekter faktureres der aconto.

TILBUD

Ved mindre opgaver kan du benytte vores prisberegner (Link her) – her kan du få tilbud 24 timer i døgnet, året rundt.

Ved total- og hovedentrepriser, hvor alle faggrupper er involveret, kommer vi til besigtigelse med en fagmand fra alle faggrupper. På den måde har vi en specialist til stede, som kan svare og rådgive på alle punkter.

Ikke to byggeprojekter er ens. Til hver opgave sammensætter vi det mest kompetente hold til den mest konkurrencedygtige pris. Vores første tilbud er uforpligtende og ganske gratis. Skal vi lave flere udregninger på samme tilbud, eller foretage ændringer mere end 1 gang, fakturerer vi for den tid, der er brugt, hvis du ikke accepterer tilbuddet eller opgaven går til anden side.

Prøv vores prisberegner!

GÅ TIL BEREGNER

TILBUD OG ACCEPT

Alle tilbud SKAL skriftligt accepteres eller godkendes per mail

Når du har accepteret vores tilbud skriftligt med tilhørende tilbudsnummer, udarbejdes der en tidsplan og opstarts dato for projektet sammen med bygherre.

FORSIKRING

Do-Mo ApS har alle lovpligtige forsikringer og er medlem af Dansk Byggeri & Byg Garanti.

Ved større projekter skal bygherre selv sørge for at Entrepriseforsikring (ALL RISK), som dækker ombygningsarbejdet, etableres i eget forsikringsselskab.

UFORSETE UDGIFTER

Du bør afsætte 15-20 % til uforudsete udgifter.

Eksempler på uforudsete udgifter kan være skjulte skader i byggeriet, råd, svamp, skjulte elinstallationer og andre ukorrekte håndværksmæssige installationer eller monteringer. Andre uforudsete udgifter kan være problemer ved bygningen, som ikke har været synlige ved besigtigelse af ejendommen.

Ekstra arbejde – og dermed uforudsete udgifter – kan forekomme, hvis bygherren ændrer i tilbuddet. Den slags ændringer kan fx komme i form af valg af andre materialer end de, der blev beskrevet i tilbuddet eller hvis der tilføjes opgaver, som heller ikke var beskrevet i tilbuddet. Kun det beskrevne arbejde er inkluderet i tilbuddet, og vi har derfor ikke medtaget sådanne opgaver i tilbuddet.

For mere information, se vores betingelser her